Konferencia felhívás
Pécs, 2019. május 10.
Tisztelt Kollégák!
A Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Karának Marketing és Turizmus Intézete jelen felhívással meghirdeti a 2019. évi II. Nemzetközi Turizmusmarketing Konferenciát.
Fontos törekvésünk az alkalom szervezésével, hogy teret adjunk a kutatásban, az oktatásban résztvevők és a gyakorló szakemberek közötti kapcsolat erősítéséhez, az inspiratív és konstruktív diskurzusok kialakításához.
2019. május 10-én magyar és egy angol nyelvű szekciókban tervezzük a tudományterület kurrens témáiban a prezentációs és publikációs lehetőséget.
Reméljük, felkeltettük érdeklődésüket, és megtisztelik jelenlétükkel, gondolataikkal a konferenciát.
Üdvözlettel,
Dr. Kaposi Zoltán intézetigazgató, egyetemi tanár Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar Marketing és Turizmus Intézet
Dr. Törőcsik Mária egyetemi tanár, a konferencia kezdeményezője és a tudományos bizottság társelnöke.
Dr. Csapó János egyetemi docens, a tudományos bizottság társelnöke.
Dr. Gonda Tibor adjunktus, a konferencia szervezője
Dr. Raffay Zoltán adjunktus, a konferencia szervezője
Tervezett szekciók
Magyar nyelvű szekciók:
- A generációk magatartásának jellemzői a turizmusban
- Márkaépítés és pozicionálás a turizmusban
- A digitális kultúra és a technológia kihívásai a turizmusban
- Új marketingkommunikációs eszközök a turizmusmarketingben
- Új célcsoportok igényeinek feltárása, a célcsoportok elérése
- A felelős turizmus és a turisztikai eltartó képesség kérdései
- Bor- és gasztroturizmus, a helyi termékek szerepe a turizmusban
Angol nyelvű szekció:
- Key drivers of competitiveness in the tourism industry
Jelentkezés
A turizmusmarketing2019 [at] ktk.pte.hu e-mail címen történik.
Szekcióba való jelentkezés előadással
Jelentkezés absztrakttal 2019. február 15.
magyar és angol nyelven leírt kézirat cím, a szerző(k) neve és adatai (tudományos fokozat, munkahely, e-mail elérhetőség), a magyar és angol nyelvű absztrakt (kb. 10-15 sorban, 1000-2000 karakter között), kulcsszavak (3-4 szó) és köszönetnyilvánítás (amennyiben a kutatás lebonyolítását vagy a publikációt valamely kutatási projekt, támogatás vagy ösztöndíj támogatja, azt ide írhatják)
Tanulmány feltöltés: 2019. március 15.
A tanulmánykészítés formai követelményeit ide kattintva tekintheti meg.
A tanulmányok kettős vak bírálat alá esnek, a lektori véleményeket 2019. március 30-ig kapják meg, a végső tanulmány benyújtása 2019. április 10-ig lehetséges.
Szakmai látogató:
a látogató személy neve és adatai (beosztás, munkahely, e-mail elérhetőség)
Határidők
Jelentkezés: 2019. február 15.
Tanulmány feltöltés: 2019. március 15.
Lektori vélemény: 2019. március 30.
Végső tanulmány: 2019. április 10.
Publikációs lehetőségek
A konferenciára benyújtott tanulmányok ISBN számmal ellátott lektorált tanulmánykötetben jelennek meg. A legjobb tanulmányok a Marketing & Menedzsment és a Turisztikai és Vidékfejlesztési Tanulmányok tudományos folyóiratok rendes számaiban is publikálási lehetőséget kapnak.
Részvételi díj
Előadói regisztrációs díj 25 000 Ft+áfa
Szakmai látogatók 8 000 Ft+áfa