fbpx Branding, szponzoráció | Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar

Branding, szponzoráció

Ahhoz, hogy a Pécsiközgázon folyó magas színvonalú oktató és kutatómunka fenntartható legyen, s az innovációs ökoszisztéma minden tagja folyamatosan, s hosszú távon élvezhesse a tudáshálózat előnyeit, elengedhetetlen a Partnervállalatok anyagi hozzájárulása. A szponzorációs tevékenységet, a Partnerrel közösen olyan formában alakítjuk ki, hogy az számára a legmagasabb értéket generálja a szponzoráció időszakában. Ezen időszakban a névadásra, munkáltatói márkaépítésre nyílik lehetőség az alábbi formákban, de a tevékenység nem korlátozódik kizárólag ezekre:

  1. Elnevezési jogok: terem, épület, labor, kurzus, stb.
  2. Esemény szponzoráció;
  3. Felszerelés donáció
  4. Támogatás, mecenatúra: hallgatói szponzoráció, alap, ajándék, stb.