fbpx Kampánytervezést támogató kutatás | Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar

Kampánytervezést támogató kutatás

2021. március 24. 14:23

A SINOSZ és a feat. közös, 'Sztoriból jeles' kampányának megvalósításához végeztünk kutatást a siket és nagyothalló fiatalok közösségi média használatával kapcsolatban.

Kutatási téma

A SINOSZ és a feat. közös, ‘Sztoriból jeles’ kampányának megvalósításához végeztünk kutatást a siket és nagyothalló fiatalok közösségi média használatával kapcsolatban.

 

Kutatási kérdések

  • Hogyan használják a siket és nagyothalló fiatalok a különböző közösségi oldalakat? Milyen tartalmakra vágynak?
  • Milyen felhasználói csoportokat tudunk megkülönböztetni a userek között? 

 

Alkalmazott módszerek

  • kérdőíves megkérdezés: a meghatározott célcsoport szokásainak és preferenciáinak feltérképezésére
  • desk research: az általános, magyar lakosságra vonatkozó médiahasználati szokásokra koncentráló szekunder adatok gyűjtésére azért volt szükség, hogy rávilágítsunk a használatban látható eltérésekre.