2021. március 24. 14:23
A SINOSZ és a feat. közös, 'Sztoriból jeles' kampányának megvalósításához végeztünk kutatást a siket és nagyothalló fiatalok közösségi média használatával kapcsolatban.
Kutatási téma
A SINOSZ és a feat. közös, ‘Sztoriból jeles’ kampányának megvalósításához végeztünk kutatást a siket és nagyothalló fiatalok közösségi média használatával kapcsolatban.
Kutatási kérdések
- Hogyan használják a siket és nagyothalló fiatalok a különböző közösségi oldalakat? Milyen tartalmakra vágynak?
- Milyen felhasználói csoportokat tudunk megkülönböztetni a userek között?
Alkalmazott módszerek
- kérdőíves megkérdezés: a meghatározott célcsoport szokásainak és preferenciáinak feltérképezésére
- desk research: az általános, magyar lakosságra vonatkozó médiahasználati szokásokra koncentráló szekunder adatok gyűjtésére azért volt szükség, hogy rávilágítsunk a használatban látható eltérésekre.