Dr. Nagy Ákos

adjunktus, marketing igazgató
63133
nagy.akos [at] ktk.pte.hu
B226
Kedd: 13:00-14:00

Nagy Ákos adjunktusi beosztásban dolgozik, a Marketing és Turizmus Intézet munkatársa, doktori fokozatát 2016-ban szerezte. Jelenleg a kar marketing igazgatójaként is dolgozik. Kutatási területe az omnichannel vásárlói magatartás, a szájreklám és az ügyfélértékelés. Érdeklődési köre továbbá a marketingkommunikáció illetve a hozzá szorosan kötődő kutatási kérdések (insight keresés, hatékonyságmérés, marketingpszichológia stb.) szinte minden aspektusára kiterjed. Oktatott tárgyai leginkább a marketingkommunikáció témakörébe sorolhatóak. Számos piackutatás és tanácsadási projekt résztvevője, vezetője.

Publikációk

Nagy, Ákos
Marketingkommunikáció – reklám, PR, értékesítésösztönzés
In: Rekettye, Gábor; Törőcsik, Mária; Hetesi, Erzsébet (szerk.) BEVEZETÉS A MARKETINGBE, Budapest, Magyarország: Akadémiai Kiadó (2022)

Nagy, Ákos ; Németh Péter ; Kemény, Ildikó ; Szűcs, Krisztián
Webrooming és showrooming Magyarországon: Omnichannel vásárlói magatartás a sportcikkek piacán
VEZETÉSTUDOMÁNY 53 : 7 pp. 79-93.

Nagy Ákos ; Hornyák Miklós ; Fűrész Diána Ivett ; Erdős Sándor 
Úton a körforgásos gazdaság felé: Szisztematikus irodalomelemzés.
KÖZGAZDASÁGI SZEMLE (0023-4346 ): 68 10 pp 1109-1129 (2021)

Nagy, Ákos ; Kemény, Ildikó ; Szűcs, Krisztián ; Simon, Judit ; Kehl, Dániel
A véleményformáló magatartás mint másodrendű látens változó modellezése PLS-alapú strukturális egyenletek módszerével
STATISZTIKAI SZEMLE 97 : 9 pp. 827-854. , 28 p. (2019)

Nagy, Ákos András ; Kemény, Ildikó ; Szűcs, Krisztián ; Simon, Judit ; Kiss, Viktor
Are opinion leaders more satisfied? Results of a sem model about the relationship between opinion leadership and online customer satisfaction
SOCIETY AND ECONOMY 39 : 1 pp. 141-160. , 20 p. (2017)

Nagy, Ákos András ; Kemény, Ildikó ; Szűcs, Krisztián ; Simon, Judit
Az ügyfélértékelési modellek szájreklámmal történő bővítésének irányai, eredményei
MARKETING ÉS MENEDZSMENT LI : EMOK különszám pp. 14-27. , 14 p. (2017)

Kemény, Ildikó ; Simon, Judit ; Nagy, Ákos ; Szűcs, Krisztián
Measuring quality perception in electronic commerce: a possible segmentation in the Hungarian market
INDUSTRIAL MANAGEMENT & DATA SYSTEMS 116 : 9 pp. 1946-1966. , 21 p. (2016)

Nagy, Ákos ; Szűcs, Krisztián ; Kemény, Ildikó ; Simon, Judit
SZŰKMARKÚAK, SZÓSZÓLÓK, NAGYVONALÚAK, BAJNOKOK?: A magyar online vásárlók ügyfélérték és vélemény-formáló magatartás szerint szegmentálva
JEL-KÉP: KOMMUNIKÁCIÓ KÖZVÉLEMÉNY MÉDIA 2016 : 4 pp. 32-49. , 18 p. (2016)

 

Publikációs lista

Önéletrajz
Önéletrajz (559.68 KB)