Dr. Nagy Ákos

adjunktus, marketing igazgató
63133
nagy.akos [at] ktk.pte.hu
B226
Kedd: 13:00-14:15

Nagy Ákos adjunktusi beosztásban a Marketing és Turizmus Intézet munkatársa, illetve a kar marketing igazgatójaként is dolgozik.  Doktori fokozatát 2016-ban szerezte, témája az „Online vásárlók véleményvezér magatartás alapú ügyfélértékelése” volt. Kutatási területei közé tartozik az omnichannel vásárlói magatartás, a szájreklám és az ügyfélértékelés. Érdeklődési köre továbbá a marketingkommunikáció, illetve a hozzá szorosan kötődő kutatási kérdések (insight keresés, hatékonyságmérés, marketingpszichológia stb.) szinte minden aspektusára kiterjed. Oktatott tárgyai döntően a marketingkommunikáció és a digitális marketingstratégia témakörébe sorolhatók. Számos piackutatás és tanácsadási projekt résztvevője, vezetője is. 

Publikációk

Pham, Thi Van Anh - Ákos, Nagy - Ngo, Minh Trung (2024)
The influence of perceived risk on purchase intention in e-commerce – Systematic review and Research agenda,
INTERNATIONAL JOURNAL OF CONSUMER STUDIES 48 : 4 Paper: e13067 , 28 p. https://doi.org/10.1111/ijcs.13067 

Nagy, Ákos - Németh, Péter - Kemény, Ildikó - Szűcs, Krisztián (2022)
Webrooming és showrooming Magyarországon: Omnichannel vásárlói magatartás a sportcikkek piacán,
VEZETÉSTUDOMÁNY 53 : 7 pp. 79-93. , 15 p. https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2022.07.07  

Nagy, Ákos - Kemény, Ildikó - Szűcs, Krisztián - Simon, Judit - Kehl, Dániel (2019)
A véleményformáló magatartás mint másodrendű látens változó modellezése PLS-alapú strukturális egyenletek módszerével,
STATISZTIKAI SZEMLE 97 : 9 pp. 827-854. , 28 p. https://doi.org/10.20311/stat2019.9.hu0827  

Kemény, Ildikó - Simon, Judit - Nagy, Ákos - Szűcs, Krisztián (2016)
Measuring quality perception in electronic commerce: a possible segmentation in the Hungarian market,
INDUSTRIAL MANAGEMENT & DATA SYSTEMS 116 : 9 pp. 1946-1966. , 21 p. https://doi.org/10.1108/IMDS-09-2015-0398  

Publikációs lista

Önéletrajz
Önéletrajz (228.06 KB)