Dr. Nagy Ákos
Nagy Ákos adjunktusi beosztásban a Marketing és Turizmus Intézet munkatársa, illetve a kar marketing igazgatójaként is dolgozik. Doktori fokozatát 2016-ban szerezte, témája az „Online vásárlók véleményvezér magatartás alapú ügyfélértékelése” volt. Kutatási területei közé tartozik az omnichannel vásárlói magatartás, a szájreklám és az ügyfélértékelés. Érdeklődési köre továbbá a marketingkommunikáció, illetve a hozzá szorosan kötődő kutatási kérdések (insight keresés, hatékonyságmérés, marketingpszichológia stb.) szinte minden aspektusára kiterjed. Oktatott tárgyai döntően a marketingkommunikáció és a digitális marketingstratégia témakörébe sorolhatók. Számos piackutatás és tanácsadási projekt résztvevője, vezetője is.
Pham, Thi Van Anh - Ákos, Nagy - Ngo, Minh Trung (2024)
The influence of perceived risk on purchase intention in e-commerce – Systematic review and Research agenda,
INTERNATIONAL JOURNAL OF CONSUMER STUDIES 48 : 4 Paper: e13067 , 28 p. https://doi.org/10.1111/ijcs.13067
Nagy, Ákos - Németh, Péter - Kemény, Ildikó - Szűcs, Krisztián (2022)
Webrooming és showrooming Magyarországon: Omnichannel vásárlói magatartás a sportcikkek piacán,
VEZETÉSTUDOMÁNY 53 : 7 pp. 79-93. , 15 p. https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2022.07.07
Nagy, Ákos - Kemény, Ildikó - Szűcs, Krisztián - Simon, Judit - Kehl, Dániel (2019)
A véleményformáló magatartás mint másodrendű látens változó modellezése PLS-alapú strukturális egyenletek módszerével,
STATISZTIKAI SZEMLE 97 : 9 pp. 827-854. , 28 p. https://doi.org/10.20311/stat2019.9.hu0827
Kemény, Ildikó - Simon, Judit - Nagy, Ákos - Szűcs, Krisztián (2016)
Measuring quality perception in electronic commerce: a possible segmentation in the Hungarian market,
INDUSTRIAL MANAGEMENT & DATA SYSTEMS 116 : 9 pp. 1946-1966. , 21 p. https://doi.org/10.1108/IMDS-09-2015-0398