Szűcs Krisztián 1999-ben végzett a JPTE KTK-n, marketing szakirányon. 1999-től Ph.D. hallgatóként, 2002-től egyetemi tanársegédként vett részt a Marketing Tanszék munkájában. 2008-ban szerezte meg a doktori fokozatot, 2018-ban habilitált. Jelenleg intézetvezető egyetemi docensként dolgozik a Marketing és Turizmus Intézetben. Oktatási portfoliójába a marketingkutatás és a marketingstratégia tartozik alapvetően, de tart előadásokat a fogyasztói magatartás és a márkastratégia témakörében is. Kutatási területei: az alkalmazott marketingkutatás változó eszközrendszere a digitalizálódó világban, illetve az omnichannel vásárlói döntések modellezése. A Közgazdaságtudományi Kar vezetésében 2009 óta dolgozik, 11 évig volt a Kar dékánhelyettese, jelenleg a nemzetközi akkreditációkért felelős dékáni tanácsadó. Több külföldi egyetemen is oktatott (Kanadában, az USA-ban, Indiában, Hollandiában, Dániában, Horvátországban), jelenleg a Woxsen University School of Business vendégoktatója, valamint a University of Zagreb Faculty of Economics and Business vendégkutatója. Számos nemzetközi akkreditációs projektben vett részt, mint EFMD látogatóbizottsági tag és mint intézményi tanácsadó.
Dairo, A. O., & Szűcs, K. (2025).
Adaptive learning engine for driving marketing channel performance: a machine learning approach.
Journal of Research in Interactive Marketing.
Szűcs K., Lázár E., Németh P. (2023).
Marketingkutatás 4.0.
Akadémiai Kiadó, Budapest.
Nagy, Á., Németh, P., Kemény, I., & Szűcs, K. (2022).
Webrooming és showrooming Magyarországon: Omnichannel vásárlói magatartás a sportcikkek piacán.
Vezetéstudomány-Budapest Management Review, 53(7), 79-93.