Dr. habil. Szűcs Krisztián

egyetemi docens, intézetigazgató (MTI), nemzetközi akkreditációs dékáni tanácsadó
23115
szucsk [at] ktk.pte.hu
B226
05.14 9:00-10:00, 05.19 11:00-12:00, 05.28 9:00-10:00, 06.02 14:00-15:00, 06.12 13:00-14:00 és e-mailben történt egyeztetést követően.

Szűcs Krisztián 1999-ben végzett a JPTE KTK-n, marketing szakirányon. 1999-től Ph.D. hallgatóként, 2002-től egyetemi tanársegédként vett részt a Marketing Tanszék munkájában. 2008-ban szerezte meg a doktori fokozatot, 2018-ban habilitált. Jelenleg intézetvezető egyetemi docensként dolgozik a Marketing és Turizmus Intézetben. Oktatási portfoliójába a marketingkutatás és a marketingstratégia tartozik alapvetően, de tart előadásokat a fogyasztói magatartás és a márkastratégia témakörében is. Kutatási területei: az alkalmazott marketingkutatás változó eszközrendszere a digitalizálódó világban, illetve az omnichannel vásárlói döntések modellezése. A Közgazdaságtudományi Kar vezetésében 2009 óta dolgozik, 11 évig volt a Kar dékánhelyettese, jelenleg a nemzetközi akkreditációkért felelős dékáni tanácsadó. Több külföldi egyetemen is oktatott (Kanadában, az USA-ban, Indiában, Hollandiában, Dániában, Horvátországban), jelenleg a Woxsen University School of Business vendégoktatója, valamint a University of Zagreb Faculty of Economics and Business vendégkutatója. Számos nemzetközi akkreditációs projektben vett részt, mint EFMD látogatóbizottsági tag és mint intézményi tanácsadó.

Publikációk

Dairo, A. O., & Szűcs, K. (2025). 
Adaptive learning engine for driving marketing channel performance: a machine learning approach. 
Journal of Research in Interactive Marketing.

Szűcs K., Lázár E., Németh P. (2023).
Marketingkutatás 4.0. 
Akadémiai Kiadó, Budapest.

Nagy, Á., Németh, P., Kemény, I., & Szűcs, K. (2022). 
Webrooming és showrooming Magyarországon: Omnichannel vásárlói magatartás a sportcikkek piacán. 
Vezetéstudomány-Budapest Management Review, 53(7), 79-93.
 

 

Publikációs lista

Önéletrajz
Önéletrajz (370.96 KB)