Dr. habil. Szűcs Krisztián
Szűcs Krisztián 1999-ben végzett a JPTE KTK-n, marketing szakirányon. 1999-től Ph.D. hallgatóként, 2002-től egyetemi tanársegédként vett részt a Marketing Tanszék munkájában. 2008-ban szerezte meg a doktori fokozatot, 2018-ban habilitált. Jelenleg intézetvezető egyetemi docensként dolgozik a Marketing és Turizmus Intézetben. Oktatási portfoliójába a marketingkutatás és a marketingstratégia tartozik alapvetően, de tart előadásokat a fogyasztói magatartás és a márkastratégia témakörében is. Kutatási területei: az alkalmazott marketingkutatás változó eszközrendszere a digitalizálódó világban, illetve az omnichannel vásárlói döntések modellezése. A Közgazdaságtudományi Kar vezetésében 2009 óta dolgozik, 11 évig volt a Kar dékánhelyettese, jelenleg a nemzetközi akkreditációkért felelős dékáni tanácsadó. Több külföldi egyetemen is oktatott (Kanadában, az USA-ban, Indiában, Hollandiában, Dániában, Horvátországban), jelenleg a Woxsen University School of Business vendégoktatója, valamint a University of Zagreb Faculty of Economics and Business vendégkutatója. Számos nemzetközi akkreditációs projektben vett részt, mint EFMD látogatóbizottsági tag és mint intézményi tanácsadó.
Szűcs K., Lázár E., Németh P. (2023)
Marketingkutatás 4.0.
Akadémiai Kiadó, Budapest.
Nagy, Á., Németh, P., Kemény, I., & Szűcs, K. (2022)
Webrooming és showrooming Magyarországon: Omnichannel vásárlói magatartás a sportcikkek piacán.
Vezetéstudomány-Budapest Management Review, 53(7), 79-93.
Kemény, I., Simon, J., Nagy, Á., & Szűcs, K. (2016)
Measuring quality perception in electronic commerce: a possible segmentation in the Hungarian market.
Industrial Management & Data Systems, 116(9), 1946-1966.