Szűcs Krisztián 1999-ben végzett a JPTE KTK-n, marketing szakirányon. 1999-től Ph.D. hallgatóként, 2002-től egyetemi tanársegédként vett részt a Marketing Tanszék munkájában. 2008-ban szerezte meg a doktori fokozatot, 2018-ban habilitált. Jelenleg intézetvezető egyetemi docensként dolgozik a Marketing és Turizmus Intézetben. Oktatási portfoliójába a marketingkutatás és a marketingstratégia tartozik alapvetően, de tart előadásokat a fogyasztói magatartás és a márkastratégia témakörében is. Kutatási területei: az alkalmazott marketingkutatás változó eszközrendszere a digitalizálódó világban, illetve az omnichannel vásárlói döntések modellezése. A Közgazdaságtudományi Kar vezetésében 2009 óta dolgozik, 11 évig volt a Kar dékánhelyettese, jelenleg a nemzetközi akkreditációkért felelős dékáni tanácsadó. Több külföldi egyetemen is oktatott (Kanadában, az USA-ban, Indiában, Hollandiában, Dániában, Horvátországban), jelenleg a Woxsen University School of Business vendégoktatója, valamint a University of Zagreb Faculty of Economics and Business vendégkutatója. Számos nemzetközi akkreditációs projektben vett részt, mint EFMD látogatóbizottsági tag és mint intézményi tanácsadó.