fbpx Dr. Németh Péter | Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar

Dr. Németh Péter

adjunktus
vezető - the CoRe lab
23129
nemeth.peter [at] ktk.pte.hu
B 226
hétfő 9.30-10.30

Dr. Németh Péter marketing szakos közgazdász diplomája megszerzése után a PTE KTK Gazdálkodástani Doktori Iskola hallgatója volt, ahol Ph.D. fokozatot szerzett 2019-ben. Doktori disszertációjának címe: Férfi vásárlói generációk élelmiszervásárlási helyszínekről hozott döntései. Kiemelten foglalkoztatja a nemek vásárlási szokásaiban tapasztalható különbségek feltárása, ezen belül is a vásárlási helyszínek vizsgálata. 2012 óta számos kutatási projektben vett részt, több iparág terén szerzett tapasztalatot. 2016 márciusa óta tanársegéd, 2020 óta adjunktus a Marketing és Turizmus Intézetben, oktatott tárgyai mind a magyar, mind az angol képzésen a marketing, a marketingkutatás és a kereskedelmi marketing témaköröket fogják át. 2019 óta a KTK-n működő the CoRe lab Fogyasztói Magatartáskutató Központot vezeti.

Publikációk

Eszter, Pál ; Németh, Péter
Examination of the Differences in Third-Place Food Consumption Across Different Age Groups pp. 84-85. , 2 p.
In: Mátyás, Judit; Raffay, Zoltán (szerk.) Generációk a turizmusban. I. Nemzetközi Turizmusmarketing Konferencia: Absztraktkötet
Pécs, Magyarország : Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar (PTE KTK), (2018) p. 92

 

Lányi, Beatrix ; Németh, Péter
E-egészségügyi technológiák alkalmazása a nemek tükrében
In: Józsa, László; Korcsmáros, Enikő; Seres, Huszárik Erika (szerk.) A hatékony marketing : EMOK 2018 Nemzetközi Tudományos Konferencia konferenciakötete
Komárno, Szlovákia : Selye János Egyetem, (2018) pp. 205-216. , 12 p.

 

Németh, Péter
A férfi generációk vásárlási helyszíneinek többszempontú vizsgálata - 1516 főt érintő országos megkérdezés alapján
TAYLOR: GAZDÁLKODÁS- ÉS SZERVEZÉSTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT: A VIRTUÁLIS INTÉZET KÖZÉP-EURÓPA KUTATÁSÁRA KÖZLEMÉNYEI 10 : 3 (33) pp. 53-63. , 11 p. (2018)

 

Publikációs lista

Önéletrajz