Dr. Németh Péter
Dr. Németh Péter marketing szakos közgazdász diplomája megszerzése után a PTE KTK Gazdálkodástani Doktori Iskola hallgatója volt, ahol Ph.D. fokozatot szerzett 2019-ben. Doktori disszertációjának címe: Férfi vásárlói generációk élelmiszervásárlási helyszínekről hozott döntései.
Kiemelten foglalkoztatja az innovatív marketingkutatás, ezen belül is a szemkamerás kutatások, valamint a kiskereskedelmi szektor vizsgálata, mind akadémiai, mind alkalmazott kutatások szintjén. Tagja a PTE KTK és a BCE közös Omnichannel Kutatócsoportjának.
Tagja a PÉCS MJV – PTE városmarketing munkacsoportjának, valamint az EMOK-nak (Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért), továbbá az MTA köztestületi tagja és a Marketing és Turizmus Intézet vállalati kapcsolatok felelőse. 2016 óta több pályázati/kutatási projektben dolgozott (TÁMOP, EFOP, FIKP, RRF, JTF), több esetben projektvezetőként.
2016 óta tanársegéd, 2020 óta adjunktus a Marketing és Turizmus Intézetben. A Karon működő the CoRe lab Fogyasztói Magatartáskutató Központot vezeti.
Résztvevője és előadója szakmai konferenciáknak, előadóként részt vett a Media Hungary-n (2019), az Evolution konferencián (2019), a Szerelmem a Trade Marketing – Túlélési stratégiák konferencián (2023), valamint a Laurel Retail Konferencián (2024).
Németh, P. (2023)
A magyar élelmiszer- és napicikk kiskereskedelem forgalmi koncentrációja 2010 és 2020 között.
Marketing & Menedzsment: the Hungarian journal of marketing and management. LVII. évf. 3. szám 5-16.o.
Szűcs, K. – Lázár, E. – Németh, P. (2023)
Marketingkutatás 4.0.
Akadémiai Kiadó, Budapest
Nagy, Á. – Németh, P. – Kemény, I. – Szűcs, K. (2022)
Webrooming és showrooming Magyarországon – Omnichannel vásárlói magatartás a sportcikkek piacán.
VEZETÉSTUDOMÁNY / BUDAPEST MANAGEMENT REVIEW LIII. évfolyam 7. szám 79-93. o.