AZ IKEA-val folytatjuk a Corporate Talk eseménysorozatunkat, a vendégünk pedig Andor Katalin, Consumer and Customer Insight manager.
Mi is az a Corporate Talk?
A the CoRe lab Corporate Talk abból a célból jött létre, hogy fogyasztói magatartáskutatással foglalkozó the CoRe lab kutatóközpontunk Partnereink segítségével olyan piackutatáshoz kapcsolódó aktuális szakmai témákat hozzunk a fókuszba, amelyek új és releváns információkat nyújthatnak az érdeklődők és a szakma számára.
Az esemény lényege, hogy a the CoRe lab munkatársa vagy munkatársai meghívott vendégekkel beszélget(nek) előre egyeztetett témákról egy közönség előtt. Az esemény főbb célcsoportjai a PTE KTK hallgatói, munkatársai, továbbá a piackutatás iránt érdeklődők, kifejezetten a piackutatás területén dolgozó szakmai közeg.
A beszélgetés témája
Az utóbbi időben egyre több kihívással kellett szembenézniük a kiskereskedelmi szektornak: járványidőszak, pénzügyi válság és egyéb gazdasági kihívások, melyek egyúttal nagyban befolyásolják a fogyasztói és vásárlói magatartást. Az IKEA munkatársával arról fogunk beszélgetni, hogy hogyan befolyásolták ezen helyzetek a bútor és lakberendezési piac dinamikáját, illetve hogyan tudtak adaptálódni az új piaci feltételekhez. A beszélgetés során érintjük az IKEA által alkalmazott stratégiákat a vásárlási szokások változásainak kezelésére is.
Mikor?
Időpont: 2024. április 29. (hétfő) 13:00
Helyszín: Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar (7622 Pécs, Rákóczi út 80.) B323/1-es terem.
A beszélgetés személyes és online formában is követhető lesz!
Regisztráció
Az eseményen való részvétel ingyenes, azonban regisztrációhoz kötött!
Az online beszélgetésbe MS Teams segítségével kapcsolódhatsz be, melyhez a linket e-mailben, a közvetítés előtt küldjük el a regisztráltaknak!