Érdekes kérdés egy igazán speciális piacról. A Philip Morris Magyarország Kft. szakértői osztják meg a tapasztalataikat a Corporate Talk harmadik eseményén.
A válasz: szerintem nem. Vagy mégis? Annak érdekében, hogy ezt kiderítsük, meghívtam a témában legkompetensebb kollégáimat, - a „dohányipar nagyágyúit”, - akikkel arról fogunk beszélgetni, hogyan változott a fogyasztói marketingkommunikáció a trafikrendszer előtt, illetve után. Milyen dolgozni egy „dark market” típusú piacon, mit lehet tenni egy olyan helyzetben, amikor a fogyasztó minden vállalat számára egyre fontosabbá válik, viszont a vele való kommunikáció az iparági szereplők számára szigorú szabályok és keretek közé van szorítva. Arról is szó esik majd, hogyan kondicionálnak a folyamatosan és gyorsan változó körülmények egy szervezetet a rugalmasságra, és hogy ez milyen előnyöket jelentett (még ha furán is hangzik) a pandémia kitörésekor.
Házigazda
Karnis Gabriella, a Philip Morris Magyarország Kft. kiskereskedelmi kapcsolatok délnyugat magyarországi vezetője
Gabi vendégei:
- Németh Emese, a Philip Morris Magyarország Kft. „Try and Buy” vezetője és
- Vizi Tamás, a Philip Morris Magyarország Kft. külső kereskedelmi kapcsolatok országos vezetője
Mikor?
2021. május 5. (szerda) 17.00
A részvétel ingyenes, de regisztrációhoz kötött. A beszélgetésbe MS Teams segítségével kapcsolódhatsz be, melyhez a linket e-mailben, a közvetítés előtt küldjük el a regisztráltaknak.