😎 Corporate Talk 🤓 Gondolkodjunk együtt a fogyasztóról!

2021. március 26. 14:32

Marketing Klubunk különleges rendezvénysorozattal készül a tavaszra, ahol minden a fogyasztóról szól.

Áprilisban a fogyasztó lesz a középpontban.

Marketing Klubunk tagjai megosztják a tapasztalataikat és beszélgetnek a vendégeikkel. 

 

Mi az a Marketing Klub? 

A the CoRe lab egyik fontos célkitűzése, hogy vállalati Partnereivel ne csak a piackutatások tervezésekor lépjen kapcsolatba, hanem több fronton is kölcsönösen előnyös együttműködéseket építsen ki velük. Ennek fontos üzenete van a hallgatók felé is, hiszen a különböző kurzusokra látogató vendégelőadók sok esetben azon Partnerek közül kerülnek ki, akikkel Karunk kollégái régi jó viszonyt ápol. 

A the CoRe lab Marketing Klub 2019-ben olyan Partnerek bevonásával indult el, akik Ügyfélként részt vettek kutatási projektben, illetve volt hallgatóként már megvolt a kötődésük intézményünk felé. Célunk a Marketing Klubbal az, hogy kötetlen hangulatú, mégis szakmai tartalommal teli beszélgetéseket, akár vitákat indítsunk, és ezt akár nagyobb közönség felé is kinyissuk. 

 

Ezt nem érdemes kihagyni... 

A Corporate Talk névre hallgató eseménysorozatunk jól illeszkedik ebbe az elképzelésbe, hiszen a Marketing Klubunk három vállalati résztvevőjét kértük meg, hogy egy-egy alkalommal „házigazdaként” hívjanak meg adott tematika mentén néhány kollégát, akikkel a megadott témakörről beszélgetnek. Célunk egy olyan nagyobb szakmai közösséget elérni, és ilyen módon össze is kovácsolni, akik a régióban marketing területen dolgoznak, és vágynak arra, hogy bizonyos időközönként a megszokottól eltérően, mégis szakmai jelleggel tudjanak diskurzust folytatni másokkal.  

 

Részletek 🤓! 

A Corporate Talk három kerekasztal beszélgetést tartalmaz, melynek részleteiről az alábbiakban olvashatsz:

  • MINDEN MARAD A RÉGIBEN!? Schmidt Ferenccel, a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetségének Dél-dunántúli régióvezetőjével

 

Kövess minket a Facebook-on és a LinkedIn-en, hogy ne maradj le az eseményekről.