fbpx Dr. Lányi Beatrix | Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar

Dr. Lányi Beatrix

egyetemi docens
23182
lanyi.beatrix [at] ktk.pte.hu
B226
Csütörtök 12.15-13.15

Dr. Lányi Beatrix a Marketing és Turizmus Intézet adjunktusa. 2008-ban szerzett PhD fokozatot. Pénzügy BA, marketing MSc és angol szakfordító MSc végzettséggel is rendelkezik. Kutatásai középpontjában a gyógyszeripari marketing, egészségügyi marketing, innováció marketing és globális marketing témakörei állnak. Aktív mentori szerepet tölt be a Simonyi Üzlet- és Gazdaságfejlesztési Központ valamint a Kompetencia- és Tehetségfejlesztő Központ tevékenységében. A PTE társkarain is oktat, Gyógyszertári és gyógyszeripari marketing valamint Egészségügyi marketing kurzusokat a Gyógyszerésztudományi Karon és az Egészségtudományi Karon. Többek között az alábbi külföldi felsőoktatási intézményekben tanított: University of Ontario Insititue of Technology, Kanada; ISC Paris, Franciaország; Niels Brock Business College, Dánia; VTT Technology Studies Group, Finnország; University of Sheffield, Nagy-Britannia; ISM University of Management and Economics, Litvánia; Universidad de León, Spanyolország és Bahcesehir University, Törökország.

Publikációk

Lányi, Beatrix
A fogyasztói információforrások megítélése az OTC gyógyszerek piacán
KÖZÉP-EURÓPAI KÖZLEMÉNYEK 11 : 3 pp. 105-115. , 11 p. (2018)

 

Lányi, Beatrix ; Németh, Péter
E-egészségügyi technológiák alkalmazása a nemek tükrében
In: Józsa, László; Korcsmáros, Enikő; Seres, Huszárik Erika (szerk.) A hatékony marketing : EMOK 2018 Nemzetközi Tudományos Konferencia konferenciakötete
Komárno, Szlovákia : Selye János Egyetem, (2018) pp. 205-216. , 12 p.

 

Bányai, Edit (szerk.); Lányi, Beatrix (szerk.); Törőcsik, Mária (szerk.)
Tükröződés, társtudományok, trendek, fogyasztás: Egyesület a Marketing Oktatásért és kutatásért (EMOK) XXIII. országos konferencia: Tanulmánykötet
Pécs, Magyarország : Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar (PTE KTK) (2017) , 730 p.

 

Publikációs lista

Önéletrajz