Dr. habil Lányi Beatrix Mariann

egyetemi docens
23182
lanyi.beatrix [at] ktk.pte.hu
B226
Kedd: 12:30-13:30

Dr. Lányi Beatrix a Marketing és Turizmus Intézet docense. 2019-ban habilitált és 2008-ban szerzett PhD fokozatot. Pénzügy BA, marketing MSc és angol szakfordító MSc végzettséggel is rendelkezik. Kutatásai középpontjában az egészségügyi marketing, gyógyszeripari marketing, innováció marketing és globális marketing témakörei állnak. Aktív mentori szerepet tölt be a Simonyi Üzlet- és Gazdaságfejlesztési Központ valamint a Kompetencia- és Tehetségfejlesztő Központ tevékenységében. A PTE társkarain is oktat, Gyógyszertári és gyógyszeripari marketing valamint Egészségügyi marketing kurzusokat a Gyógyszerésztudományi Karon és az Egészségtudományi Karon. Többek között az alábbi külföldi felsőoktatási intézményekben tanított: University of Ontario Insititue of Technology, Kanada; ISC Paris, Franciaország; Niels Brock Business College, Dánia; VTT Technology Studies Group, Finnország; University of Sheffield, Nagy-Britannia; ISM University of Management and Economics, Litvánia; Universidad de León, Spanyolország és Bahcesehir University, Törökország.

Publikációk

Lányi, Beatrix
A fogyasztói információforrások megítélése az OTC gyógyszerek piacán
KÖZÉP-EURÓPAI KÖZLEMÉNYEK 11 : 3 pp. 105-115. , 11 p. (2018)

 

Lányi, Beatrix ; Németh, Péter
E-egészségügyi technológiák alkalmazása a nemek tükrében
In: Józsa, László; Korcsmáros, Enikő; Seres, Huszárik Erika (szerk.) A hatékony marketing : EMOK 2018 Nemzetközi Tudományos Konferencia konferenciakötete
Komárno, Szlovákia : Selye János Egyetem, (2018) pp. 205-216. , 12 p.

 

Bányai, Edit (szerk.); Lányi, Beatrix (szerk.); Törőcsik, Mária (szerk.)
Tükröződés, társtudományok, trendek, fogyasztás: Egyesület a Marketing Oktatásért és kutatásért (EMOK) XXIII. országos konferencia: Tanulmánykötet
Pécs, Magyarország : Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar (PTE KTK) (2017) , 730 p.

 

Publikációs lista

Önéletrajz
Önéletrajz (339.04 KB)