fbpx Instagram marketing roadshow a Pécsiközgázon | Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar

Instagram marketing roadshow a Pécsiközgázon

2019. január 25. 10:29

Jövő héten karunkra látogatnak az első magyar nyelvű Instagram marketing könyv szerzői, és vendégeik, amelynek keretében gyakorlati, mai és végtelenül hasznos előadásokat hallgathatnak meg a résztvevők.

Májusban megjelent az első magyar nyelvű Instagram marketing könyv, az MBM Solvers gondozásában. Ennek okán országos roadshow-t szerveznek, aminek következő állomása Pécs. Vendégeink kapcsolódó témákkal készülnek, amely hasznos lehet vállalkozásoknak, leendő és gyakorló marketingeseknek, szakembereknek egyaránt.



A program:
15:00 - 15:15
Köszöntő (MBM Solvers)

15:15 - 16:00
Berki Zsolt (MBM Solvers) - Instagram marketing a vállalkozásokban

16:00 - 16:30
Frey Kristóf (Hirdesdmagad.hu) - Google Ads, Facebook, Weboldal és Instagram – Melyiket mire és hogyan?

16:30 - 17:00
Potocki Ferenc (Gibbon Games) - Social media live I Hogyan és miért?

17:00 - 17:30
Pusztai Ádám (Kollektíva) - #gamification, játékosítás az Instagram marketingben

Kérdések és válaszok

 

A rendezvény ingyenes, de regisztrációhoz kötött.

 

Pontos helyszín:
PÉCSI TUDOMÁNYEGYETEM KÖZGAZDASÁGTUDOMÁNYI KAR
7622 Pécs, Rákóczi út 80.
B314 előadó

Gyere el és légy részese a shownak!

Kapcsolódó Híreink

Tanulmányi Osztály nyári nyitva tartása

Kedves Hallgatók, Felvételizők! Július 1. és augusztus 19. közötti időszakban a Tanulmányi Osztály nyitva tartása az alábbiak szerint módosul:

Általános eljárási protokoll a felsőoktatási intézmények területén történő tartózkodáshoz

A veszélyhelyzet megszűnésével összefüggő átmeneti szabályokról és a járványügyi készültségről szóló 2020. évi LVIII. törvény rendelkezik a..

Csapó János új cikke

Dr. Csapó Jánosnak, az MTI habilitált docensének megjelent egy cikke az angol nyelvű Q2-es folyóiratban.

Balogh Gábor és Sipos Norbert új publikációja

Örömmel osztjuk meg a hírt, miszerint Balogh Gábornak és Sipos Norbertnek tanulmánya jelent meg az International Journal of Educational Management..