Prof. Dr. Rekettye Gábor

Professor Emeritus
23196
rekettye.gabor [at] ktk.pte.hu
B226
Emailben történő előzetes egyeztetés alapján

Dr. Rekettye Gábor professor emeritus a PTE Közgazdaság-tudományi Karán, ahol 1993-1996 között dékán volt és a Marketing Tanszéket 16 éven át vezette. Címzetes egyetemi tanár a Szegedi Tudományegyetemen. Okleveles közgazda, pályafutása során dolgozott iparvállalatnál, a külkereskedelemben, a külkereskedelmi diplomáciában és az egyetemi oktatásban. A tudomány kandidátusa, habilitált doktor, 2003-ban a Magyar Tudományos Akadémia doktora lett. Munkásságát több szak- és tankönyv, illetve több, mint 300 tudományos közlemény fémjelzi. A Marketing & menedzsment tudományos folyóirat szerkesztőbizottságának elnöke. Több nemzetközi folyóirat szerkesztőbizottságának tagja. 2005 és 2011 között a MTA-n működő Marketingtudományi Bizottság elnöke volt. 2013-ban Magyarország köztársasági elnöke a Magyar Érdemrend Tisztikeresztjével tüntette ki.  

Publikációk

Rekettye, Gábor 
Az ipar 4.0 hatása az árakra és a vállalati árképzés gyakorlatára
VEZETÉSTUDOMÁNY 51 : 4 pp. 15-25. , 11 p. (2020)

 

Gábor, Rekettye
Value Creation 4.0: Marketing Products in the 21th Century
London, Egyesült Királyság / Anglia : Transnational Press London (2019) , 253 p.

 

Gábor, Rekettye ; Jonathan, Liu
Pricing: the new frontier
London, Egyesült Királyság / Anglia : Transnational Press London (2018) , 320 p.
 
 

Rekettye, Gábor
Értékteremtés 4.0: Termékek és szolgáltatások vevőorientált tervezése, fejlesztése és menedzselése
Budapest, Magyarország : Akadémiai Kiadó Zrt. (2018), 238 p.

 

Publikációs lista

Önéletrajz
Önéletrajz (109.3 KB)