III. NEMZETKÖZI TURIZMUSMARKETING KONFERENCIA
Kreativitás, változás, reziliencia
Creativity, changing, resilience
Konferencia felhívás
Pécs, 2020. április 3.
Tisztelt Kollégák!
A Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Karának Marketing és Turizmus Intézete jelen felhívással meghirdeti a 2020. évi
III. Nemzetközi Turizmusmarketing Konferenciát.
Fontos törekvésünk az alkalom szervezésével, hogy teret adjunk a kutatásban, az oktatásban résztvevők és a gyakorló szakemberek közötti kapcsolat erősítésének az inspiratív és konstruktív diskurzusok kialakításának. 2020. április 3-án magyar és egy angol nyelvű szekciókban tervezzük a tudományterület kurrens témáiban a prezentációs és publikációs lehetőséget. Reméljük, felkeltettük érdeklődésüket, és megtisztelik jelenlétükkel, gondolataikkal a konferenciát.
Az immár harmadik alkalommal megrendezett konferenciánkon nagy súlyt fektetünk a nemzetközi jelenlét erősítésére is, így örömmel jelentjük be, hogy elfogadta felkérésünket a plenáris előadásra Prof. Dr. Greg Richards (Tilburg School of Social and Behavioral Sciences, Department of Leisure Studies), a kreatív turizmus nemzetközi kiemelt kutatója és legelismerteb szakértője.
Üdvözlettel,
a Szervező bizottság nevében,
Dr. Kaposi Zoltán intézetigazgató, egyetemi tanár Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar Marketing és Turizmus Intézet
Dr. Törőcsik Mária egyetemi tanár, a konferencia kezdeményezője és a tudományos bizottság társelnöke
Dr. Csapó János egyetemi docens, a tudományos bizottság társelnöke
Tervezett szekciók
1. Közösségek és hálózatok a turizmusban
2. Fogyasztói magatartásváltozások – önállóság, felelősség, trendek
3. Kreatív turizmus
4. Sport, szabadidő fókusz a turizmusmarketingben
5. Új célcsoportok igényeinek feltárása, a célcsoportok elérése – generációk, szcénák
6. Felelős turizmus, reziliencia, a turisztikai teherbíró képesség kérdései
7. Bor- és gasztroturizmus, a helyi termékek
8. Key drivers of competitiveness in the tourism industry (jelentkezési számtól függően az angol nyelvű szekciót alszekciókra bontjuk)
Jelentkezés
A turizmusmarketing2020 [at] ktk.pte.hu e-mail címen történik.
Szekcióba való jelentkezés előadással
Jelentkezés absztrakttal 2020. január 15.
magyar és angol nyelven leírt kézirat cím, a szerző(k) neve és adatai (tudományos fokozat, munkahely, e-mail elérhetőség), a magyar és angol nyelvű absztrakt (kb. 10-15 sorban, 1000-2000 karakter között), kulcsszavak (3-4 szó) és köszönetnyilvánítás (amennyiben a kutatás lebonyolítását vagy a publikációt valamely kutatási projekt, támogatás vagy ösztöndíj támogatja, azt ide írhatják)
A jelentkezésnél kérjük, adja meg, hogy melyik szekcióban tervez előadni.
Tanulmány elküldése: 2020. február 14.
A tanulmánykészítés formai követelményeit lásd a konferencia honlapján. A tanulmányok kettős vakbírálat alá esnek, a lektori véleményeket 2020. február 28-ig kapják meg, a végső tanulmány benyújtása 2020. március 13-ig lehetséges.
Szakmai látogató: a látogató személy neve és adatai (beosztás, munkahely, e-mail elérhetőség)
Határidők
Jelentkezés absztrakttal: 2020. január 15.
Tanulmány elküldése: 2020. február 14.
Lektori vélemény: 2020. február 28.
Végső tanulmány beküldése: 2020. március 13.
Publikációs lehetőségek
A konferenciára benyújtott absztraktokat ISBN számmal ellátott nyomtatott absztraktkötetben, a tanulmányokat lektorált, ISBN számmal ellátott elektronikus tanulmánykötetben jelentetjük meg.
A konferencia tudományos bizottságának tagjai a legjobbnak ítélt tanulmányokat kiválogatják, melyek így a Marketing & Menedzsment és a Turisztikai és Vidékfejlesztési Tanulmányok tudományos folyóiratok 2020-as rendes számaiban fognak megjelenni (így a duplikálás miatt a tanulmánykötetben nem jelennek meg).
Részvételi díj
Előadói regisztrációs díj 25 000 Ft + áfa
Szakmai látogatók 10 000 Ft + áfa