fbpx Sikerrel zárult az MTA Kommunikációmenedzsment Munkabizottságának éves konferenciája | Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar

Sikerrel zárult az MTA Kommunikációmenedzsment Munkabizottságának éves konferenciája

2019. január 25. 09:50

2018. október 12-én tizenharmadik alkalommal tartott az MTA Kommunikációmenedzsment Munkabizottsága országos részvételű konferenciát.

Az elméleti és gyakorlati szakemberek találkozója egyetemünk magántanára, a Munkabizottság elnöke, Borgulya Istvánné és Konczosné Szombathelyi Márta, titkár (Széchenyi Egyetem) szervezésében a Nemzeti Közszolgálati Egyetemen zajlott. A rendezvényen a Vezetés-és Szervezéstudományi Intézet munkatársai is részt vettek.

Az empirikus kutatásokon, illetve gyakorlati tapasztalatokon alapuló előadások a kommunikációmenedzsment szerepét vizsgálták a közszférában. A plenáris előadásokat követően két szekcióban folytatódott a rendezvény. Összesen 15 érdekes előadást tartottak egyetemi oktatók, rendvédelmi szervek, közigazgatási intézmények és a versenyszféra munkatársai. Kiemelkedő érdeklődés kísérte Győrfi Pálnak, az Országos Mentőszolgálat szóvivőjének előadását.
A konferenciát Borgulya Istvánné zárta összefoglaló gondolataival, és a 2019-es, jubileumi év konferenciájának terveivel.

A konferencia programja

Kapcsolódó Híreink

Tanulmányi Osztály nyári nyitva tartása

Kedves Hallgatók, Felvételizők! Július 1. és augusztus 19. közötti időszakban a Tanulmányi Osztály nyitva tartása az alábbiak szerint módosul:

Általános eljárási protokoll a felsőoktatási intézmények területén történő tartózkodáshoz

A veszélyhelyzet megszűnésével összefüggő átmeneti szabályokról és a járványügyi készültségről szóló 2020. évi LVIII. törvény rendelkezik a..

Csapó János új cikke

Dr. Csapó Jánosnak, az MTI habilitált docensének megjelent egy cikke az angol nyelvű Q2-es folyóiratban.

Balogh Gábor és Sipos Norbert új publikációja

Örömmel osztjuk meg a hírt, miszerint Balogh Gábornak és Sipos Norbertnek tanulmánya jelent meg az International Journal of Educational Management..