Az online repülőjegy vásárlással kapcsolatos felhasználói élményeket, tapasztalatokat, attitűdöket, problémákat vizsgáltuk a fogyasztók körében a Neticle-lel.
Kutatási téma - Középpontban az ügyfélélmény
A pandémia korlátozásainak feloldása után nagy súly nehezedett a légitársaságokra. A repülés iránti igény jelentősen megnőtt, azonban a légitársaságok súlyos munkaerőhiánnyal küzdöttek. Ezen nehéz helyzetben sokat segíthet a jó ügyfélélmény kialakítása az online térben, így ezen szempont szerint vizsgálódtunk vizsgáltuk közösen a Neticle-lel. A Neticle automatikus szöveganalitikai megoldásokat kínáló startup vállalat, akik saját social listening szoftverük segítségével képesek összegyűjteni egy brand vagy termék publikus online említéseit, majd ezeken a találatokon részletes elemzést végeznek, kimutatva a főbb témákat, entitásokat, érzelmeket.
Alkalmazott módszerek
- szemkamerás mérés: 14 főn végzett UX szemkamerás kutatást végeztünk 2022 nyarán annak érdekében, hogy feltárjuk a fogyasztók felhasználói élményét, problémáit, jellemző elakadási pontjait.
- social listening: 2022. január 1-től augusztus 31-ig összegyűjtésre kerültek a légitársasággal kapcsolatos publikus online említések a magyar felhasználók körében. A kutatás során a fókuszban az ügyfélélménnyel kapcsolatos eredmények voltak.
Eredmények
A kutatás eredményeként egy olyan tanulmány jött létre, amely megoldást kínálhat a felhasználók által észlelt problémákra annak érdekében, hogy még egyszerűbb és átláthatóbb legyen a foglalás folyamata.
A kutatásról készült videó IDE kattintva érhető el!
Amennyiben érdeklik a részletes eredmények, kérjük keressen fel minket a hello [at] thecorelab.hutarget="_blank" e-mail címen!