A Marketingtudományi Albizottság döntése alapján idén két kiemelkedő mű részesült elismerésben:
„Magyar nyelvű folyóiratcikk” kategóriában: Hornyák Miklós és szerzőtársai
A kis- és középvállalatok digitális transzformációja – az online jelenlét és a versenyképesség összefüggései (Közgazdasági Szemle, 70(5): 517–543, 2023)
A tanulmány bemutatja a kompetencia- és intézményi versenyképességi indexet (KIVI), amely a kisvállalati versenyképesség vizsgálatának új kompozit indikátora. A módszertan átfogó képet ad a kisvállalatok külső és belső működési környezetéről, lehetőséget teremtve vállalatok és régiók összehasonlító értékelésére.
„Szakkönyv” kategóriában: Szűcs Krisztián és szerzőtársai
Marketingkutatás 4.0 (Akadémiai Kiadó, 2023)
A kötet a marketingkutatás modern, 21. századi kihívásaira reflektáló innovatív módszertani megoldásokat mutatja be, amelyek egyre hangsúlyosabbak a vállalati gyakorlatban. A mű gyakorlati útmutatóként is szolgál mindazoknak, akik az új technikák és közelítések megismerésére törekednek.
A Gazdálkodástudományi Bizottság és a Marketingtudományi Albizottság nevében szívből gratulálunk a díjazott szerzőknek a kimagasló tudományos teljesítményhez, és köszönjük elkötelezett, minőségi munkájukat!
A MTA Gazdálkodástudományi Bizottságának kitüntetettjeiről szóló részletes összefoglaló itt olvasható.
A díjazott publikációk teljes terjedelemben elérhetők az alábbi linkeken: