Mikeiné Végi Szabina mesterfokozatát 2008-ban szerezte a PTE-KTK és a Middlesex University Business School, London által validált angol nyelvű közgazdászképzésén. 2019 óta a Regionális Politika és Gazdaságtan Doktori Iskola hallgatója, ahol 2025-ben doktori fokozatot szerez. Ugyanebben az évben tanársegédként csatlakozik a Marketing és Turizmus Intézethez. Kutatási érdeklődése középpontjában a fogyasztói magatartás áll.
Csapó, J., & Végi, S. (2025). Navigating the nexus of innovation and insight: an umbrella review and thematic clustering of smart tourism evolution. Current Issues in Tourism, 1–19.
Csapó, J., & Végi, S. (2023). Seasonality Research in the Context of Smart Tourism – Evidence for an Empirical Research Gap. Modern Geográfia, 18(3), 105–112.
Csapó, J., Csóka, L., Gonda, T., & Végi, S. (2023). A digitalizációhoz köthető recens hazai turisztikai fogyasztói szokások elemzése. Marketing & Menedzsment, 57(3), 68–78.