fbpx Dr. Jakopánecz Eszter | Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar

Dr. Jakopánecz Eszter

adjunktus
23196
jakopanecz.eszter [at] ktk.pte.hu
B226
Szerda 11.00-12.15

Jakopánecz Eszter 2009-ben szerezte közgazdász diplomáját a Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Karon Marketing szakirányon. A PTE KTK Gazdálkodástani Doktori Iskolában végezte doktori tanulmányait. Disszertációjában a fogyasztói magatartás egy sajátos esetét, a fogyasztói ellenállást vizsgálta, vagyis a fogyasztóknak a különböző piaci résztvevők és piaci elemek felé irányuló elutasító, szembenálló magatartását. A marketing területei közül a fogyasztói magatartás és a fogyasztói magatartás trendek iránt érdeklődik elsősorban, ezeken a területeken piackutatói tapasztalattal is rendelkezik. Érdeklődik még a generációk és a nonprofit marketing iránt. 2018 augusztusától a Marketing és Turizmus Intézet adjunktusa. Az oktatási és kutatási feladatokon túl a Kar folyóiratának, a Marketing & Menedzsment kiadói munkatársa.

Publikációk

Törőcsik, Mária ; Pál, Eszter ; Jakopánecz, Eszter
New and innovative consumer demands and expectations ont he Hungarian food market
AGRÁRTUDOMÁNYI KÖZLEMÉNYEK/ACTA AGRARIA DEBRECENIENSIS 150 pp. 485-499. , 15 p. (2018)

 

Pál, Eszter ; Törőcsik, Mária ; Jakopánecz, Eszter
Eltérő életkori lehatárolásokból adódó generációk értékeinek empirikus vizsgálata
MARKETING ÉS MENEDZSMENT 51 : 3 pp. 18-32. , 15 p. (2017)

 

Törőcsik, Mária ; Jakopánecz, Eszter
Személy a munkakörnyezetben - az employee és az employer marketing találkozása pp. 215-240.
In: Törőcsik, Mária - Self-marketing : Személyes és marketing kapcsolatok
Budapest, Magyarország : Akadémiai Kiadó, (2017) p. 295

 

Publikációs lista

Önéletrajz